Freelancer, montážny pracovník
Oliver Lippo začínal v roku 1993 v reklamnej agentúre Soria&Grey ako copywriter; neskôr bol kreatívnym riaditeľom. V rokoch 2003 – 2006 pôsobil na marketingu národnej lotériovej spoločnosti Tipos v manažérskej funkcii. Po návrate do reklamnej branže pôsobil v agentúrach Istropolitana D´Arcy, MUW, CD, VYV, PMP Marketing a v PR agentúre Advantage. Od roku 2015 do súčasnosti je robotníkom na linke vo výrobnej spoločnosti ECS Slovensko.
Stage 1 – Hlavný program
Čas: 11:30
FABRIKA NA REKLAMU, REKLAMA NA FABRIKU
Bývalý tvorca reklamy, ktorý sa po úspešnej kariére rozhodol stať robotníkom na montážnej linke, porozpráva ako sa dva rôzne svety navzájom odlišujú a čo ich spája.
Čas: 12:00
NA KUS REČI S OLIVEROM LIPPOM
Stage 2 – Odborný program
Čas: 15:00
AKO SA STAŤ COPYWRITEROM V REKLAMNEJ AGENTÚRE
Čo treba robiť, aby človek získal zaujímavú a dobre platenú prácu, s čím treba počítať a aké predpoklady treba na to spĺňať.